Bende iki gün önce yaptırdım şişlik var hala biraz normal diye düşünüyorum bide mukuslu bi tabaka olucak normal korkmayın dedi doktorumuz . Bezine kokusuz sade vazelin sürüyoruz birde doktorun verdiği kremi pipisine sıkıyoruz . 3 güne geçiyor dediler hep bana. yarın daha iyi olmasını umut ediyorum.