omeresra0509 Merhaba arkadaslar Ben sütümü sağıp vermek zorundayım bi hesap vardı kilosunu bir sayıya bölüyorsun vs ilk oğlumda öyle yapmıştım ama unuttum bilgisi olan varsa sevinirim 🙏🏼