nnlr uzun bir süre söylememişti çok üzerine düşmüştüm acaba gerileme mi var neden söylemiyor diye kafaya takmıştım. Ama normalmiş bu durum ve hemen hemen her çocukta oluyor, bazen bazı kelimelere takıp sürekli onu söylüyorlar bazen de sıkılıyorlar ve denemeye başlıyorlae artık. Şimdi kızım 2 yaşında her şeyi söylüyor, konuşuyor. Sıkıntı yapmayın bence zamanla her şeyi söyler.