Denizarass 1anne1mirac Allah korusun çok ciddi yan etkileri yoktur öyle olsa doktor vermezdi. Tabi ilaç bu mecbur kalmadıkça kullanmak doğru değil
haticesgcn Denizarass Merhaba deniz şu an ne durumdasınız 3,5 yaş bize de aynı ilaç yazıldı çok korkuyorum vermeye araştırma duruımundsyım şu an
Denizarass haticesgcn merhaba ilacı hala kullanmaya devam ediyoruz. Uzun bir bakıcı sürecinden sonra nihayet okula da başladı anaokuluna gidiyor 2 hafta oldu iyi gibi şükür. Kontrolsüz hareketleri geçti hala hareketli ama yine de laf söz dinliyor hamdolsun. Sizin endişeleriniz ne? Yardımcı olmaya çalışayım
ondabundasundadir Denizarass merhaba size daha önce yazmışım şimdi bize de bu ilaç reçete edildi hala kullanıyor musunuz risperdali? Çok dalgınlaştırıyor, dikkat süresi kısalıyor yazanlar olmuş ama kullanmazsam da sıkıntılarımız nasıl çözülecek bilmiyorum.