Kizlar merhaba. Demin birşeyle ilgilenirken oğlum aniden rahatsız bir şekilde ağlamaya başladı. Acı çeker zorlanirmis gibi. Daha önceden boğulma tehlikesi atlatmistik aynı öyle ağladı birşey takılmış gibi. Kaka durumu olamazdı yeni yapmıştı. Ben de hemen ilk yardımlardan gördüğüm kadarıyla davrandım sırtına vurdum vs daha kötüye gidince elimi mecbur boğazını yoklamak için parmağımı soktum. Hassas davrandım ama içgüdüsel olarak kusması gerektiğini hissettim kusturdum o şekilde. Kusunca rahatladı. Biraz emdi uyudu. Çok ağladım. Kusmusunda kan var az miktarda. Hemen hemen her gün iki aydır yumurta sarısı yiyor sabahları. Alerji gelişmiş olabilir mi ? Veya ben süt tüketiyorum ona da her gün yoğurt veriyorum diye süt alerjisi vs olmuş olabilir mi ? Şu anlık rahatsızlığı yok uyuyor acile götürmeyi düşündüm. Sonra da pazartesi için randevu alırım dedim. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim