onefinemom Ev tipi espresso makinelerinde bu işi becerebilen arkadaşlar… nasıl başarıyorsunuz? Sütün steam işlemini ne kadar uzun tutuyorsunuz? Sage duo-temp kullanıyorum, olmuyor arkadaş 🥲
onefinemom MinikPandam_ şekilden değil de , sütün kıvamını ayarlamakta zorlanıyorum , steam süresini ne kadar uzun tuttuklarını merak ettim kullananların