3 ay 20 günlük bebem var. Bende aldım 3 aylik igneden. Evde duruyor . En son gittigimde sağlık ocağına ebe emzirdim icin yapmiyalim sütun azalir dedi . Bekliyorum 6 aylıktan sonra bakalim yaptiririm diye düşünüyorum. Siz naptiniz . Yengem ignelerden vuruldum 4 sene ye yakin cocugu olmadı. Kac kez vuruldu bilmiyorum.