Kızlar 25 ağutosta az da olsa regl oldum kansızlıktan dolayı 2 bilemediniz 3 gün sürüyo zaten fakat iki üç gündür bi tuaflık var sürekli sağda solda uyuyasım bir haftadır süren kabızlık mide ağrısı halı yıkarken belim ağrırdı noemalde kasıklarıma sancı girmesi ara ara belime sızı göğüsüm de sızı mavi çizgilerin belirleşmesi bugün eşimle tlf oyu oynuyorduk yüz üstü uzanmıştım kasığımda bişiler hareket ediyomuş gibi hissettim ben yanlış anlamışımdır dedim üç dört sefer tekrar uzanıp kasığıma elledim ufak bişi hareket ediyor gibi b 12 iğnesi vuruluyorum hergün ebeye söyledim hiçbir ilaç kullanma yarın aç karnına tahlil verelim dedi nasıl korunuyorsun falanı geçin korunuyordum şuan düşüncemiz yoktu sadece ara ara konuşurduk acaba olsa mı diye o kadar olsa da çok mutlu olurum sadece ufak tekef korkularım var böyle yaşayan gebe olan var mı