Arkadaşlar merhabaa…
Oplumda kilo problemi var, persentil olarak çok düşük sınırda gidiyor. Aklınıza gelebilecek bütün mamaları denedik. Bugün Çocuk Gastroenteroloji kilo alımını hızlandırabilmek adına Nutricia Infatrini başladı. Fakat asla içmiyor. Biberon kullanmayı seven bir bebek değil bu yüzden biberonla içmiyor.nasıl alıştırabilirim?