Yasemin-1 Dikişim iki gündür cok acıyor batma oluyor aradan 4 ay gecti normal mi bu acılar kızlar? Hem acıyor hem batma oluyor hemde hafiften yanıyor sanki yeni sezeryan olmuşum gibi 😞 ama sürekli değil günde 5/6 defa yokluyor yani
gayeceee Yasemin-1 bence üşütmeyle falan alakası yok ben atletsiz ve kısa kollu ile geziyorum normal değil o ağrılar en yakın zamanda doktorunuza gözükün bence
FundaAlparslan Yasemin-1 22 yıl geçmiş annem hala dikişlerinden çekiyor biraz üşütünce sanırım her üşütmemizde bizde çekicez 🥴🙏
Mina1234 Üşütmüş olabılırsın dıkkat et kalın gıyınmeye çalış duş al iyi gelır bende öyle olduğu o zaman hemen duşa gırıyorum genelde iyi geliyor kalın gıyın mutlaka
Yasemin-1 Acemi_anne kızım hiç kucaktan inmiyor yani çok kilosu olmasa da sürekli kucakta kalınca ağırlasıyor ondan da olabilir mi acaba
Yasemin-1 gayeceee gitmeyi düşündüm ama bide buraya yazaym dedim belki normaldir belki yaşayan coktur ben abartıyorumdur diye
gayeceee Yasemin-1 abartmıyorsn cnm bence git gözük bnm hiç böyle sorunlarım olmadı hem içten dikişim var üstten de yapıştırma yapılmış onunla alakalı mı bilmiyorum ama 3 gün sancı çektim sadece bebeğim 8 aylık ve kilolu bir bebek şükür çok iyiym
gayeceee FundaAlparslan 22 yıl önce doğum yapmış ama annenz şimdi tıp çok gelişti bende mi gariplik var bilmiyorum ama çoğu yorum yapan arkdşlarn çektiği sıkıntıyı çekmedim ben