sbo24 kahvede ,nescafe de yasak.krema var cnku.paketli gidalarin hepsi yasak,cikolata,buskuvi falan..milfoyleri kontrol edin.onlarda da sut urunu olabiliyor.susam tuketmeyin.hazir corbalar yasak.hazis soslar,mayonez ketcap..bir cok sey var aslında simdilik aklima gelenler bunlar.ama akliniza gelmeyecek bir urunun icinde bile sut urunu olabiliyor.mutlaka etiketleri kontrol edin.dana eti yasak dediyse eger sucuk,salam,kofte,islenmis gidalar,doner vs hepsi yasak demek 😔bu da cok zor oluyor.bol bol sebze tuketeceksiniz.3 hafta sonunda sorunlar ortadan kalkmis mi diye bakilacak.benim bebegiminde alerjisi var.yuzu egzema tarzi dokuntu oldu.ben emzirmiyorum.alerji maması kullaniyoruz.9.ayina girecek bebegim.sut urunleri tuketmiyor ve kilo alimi artti.cok gecmis olsun 🌺❤️