brcnrcvs Merhaba sezaryen sonrası ağrısı sızı acı kaşınma gibi durumları yaşayan var mı 1 aylık oldum
ofelyaa11 brcnrcvs karın kısmında ağrı yok ama uyuşukluk var bir de dokununca içeride yumrular var gibi. bel ağrısı çok var bende üç ay olucak nerdeyse
ozr42 brcnrcvs 8 ay oldu kaşıntı bende hiç olmadı ama ağrılar 3 aya kadar devam etti sızı şeklinde . Bazen üşüttüğümde yada adet döneminde dikiş başı ve sonunda ağrı oluyor .
brfnaryaacr Benim de halen ağrı var bugün tam bir ay oldu ağrıyor iyileşmedi kaşınıyor karnım şiş dokunamıyorun
YusufSareRabia brcnrcvs Hayır hiç sormadım genelde çevremdekiler biraz zaman alıyor dediler tabi birde kişiden kişiyede değişen bir durum bel ağrısı da anca daha yeni geçti ama çok fazla ayakta kalınca veya bez değişimi sırasında çok eğilirsem ağrım oluyor