zeyzeyze yaparsınız, bir şey olmaz korkmayın. Bu mevsimde güneş battıktan sonra epey soğuk oluyor ama dediğim gibi hem mevsimlik hem de kışlık kıyafet alırsınız. Hırka ve yelek bulundurursunuz yanınızda, sıkıntı olmaz. Benim kızım da bir yaşında gitmediğimiz yer kalmadı. Gezmek hem size hem bebeğinize iyi gelecek. Hiç korkmayın, tedarikli olun.