myavuz Hayır saçma değil tek hastalıklı çocuğun okula girmesi sinifta neredeyse 20 çocuğun döne döne aylarca hasta olmaları demek.
Ayrıca tabiki de hastalık belirtisi veren hasta olan hiç bir çocugu almama hakkı var. Almamalı da.
Alerjisi varsa bunun belgeside vardır.
Belgesiyle ogretmene sunarsınız.
Ayrıca çalışan izin alıp çocuğuna baksın. Orası bakım evi değil, hastane değil. Hasta çocuk ile uğraşması gereken de öğretmen değil. Anaokulu ile bakim evini karıştırmayın. Hasta çocuğun yeri evidir ,hastanedir. Okulun değil.