busraalanya Kızlar kuyruk sokumumu vurdum aşırı bir ağrı oldu nefesim kesildi resmen o an . Bi kaç gün geçti ama elldigimde oturduğumda falan ağrıyor çok kötü vurmuşum tam kemiğimi . Böyle birleyen yaşayan var mı ? Hangi doktora gitmeliyim napsam bilemedim
merkursavascisi_06 busraalanya ben totomun üstüne düştüm doktora da gitmedim nerdeyse iki ay acısını yaşadım otururken oturma simidi kullandım. Hangi bölüme gidilir emin değilim ama ortopedi olabilir röntgen ister en azından
busraalanya merkursavascisi_06 internetten baktım şimdi biraz da mr falan çekiliyormuş zedelenme kırık cıkık vs olabilir elle düzeltiliyor yazıyor 😱gitmezseniz ödem toplar vs yazıyor kötü gideyim bari en kısa zamanda . Geçti mi sizinki tamamen
merkursavascisi_06 busraalanya şimdi iyiym şükür ilk etapta biraz morardı sonra o renk değişimi geçti de baya çektim yürürken acıdı oturmak zor oldu falan ama doktora gitmeye çekindim ne yalan diyeyim😅 keşke gitseydim tabi bi komplikasyon olmasındansa
busraalanya merkursavascisi_06 çok kötü ağrıyor dediğiniz gibi yürürken kalkarken bi anda ağrıyor korktum baya . Sizede çok geçmiş olsun
merkursavascisi_06 busraalanya teşekkür ederim size de geçmiş olsun bi baktırın inşallah her şey yolundadır😇