Alerjikrinit aldığın et çok yağlı mı eğer yağlıysa zeytinyagı veya tereyağdan birisini kullanma eğer yağsızsa her ikisini de kullanabilirsin veya sadece zeytinyagi koyuyorum çok az etin Kendi yağını salmasını bekliyorum çok birşey yapmıyorum
Aldığım bonfileyi ilk önce Himalaya tuzu ile tuzluyorum üstüne karabiber ekliyorum altını üstüne o şekilde elimde yaydırıyorum bekletiyorum sonra tavaya çok az zeytin yağ ve tereyağ ekliyorum sonrasında eti koyuyorum ve ters düz yapıyorum tabi bu senin ne kadar pişirmek isteyeceğine bağlı sonrasın da kendi zevkine göre pişiriyorsun ben genelde bu şekilde yapıyorum eşim daha farklı yapıyor birkaç tane daha baharat ekliyor baharatın ismini bilmiyorum olmadı bir sorarım onunla da çok güzel oluyor çok yakışıyor ben bu şekilde pişiriyorum ekstra hiçbir şey yapmıyorum çok da güzel oluyor tavsiye ederim ☺️