saricicekim Anne karnındaki bebekte kalp anomalisi görülüp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı ve bu bebeklerde kesin fiziksel ve zihinsel olarak gelişim geriliği olur mu acaba bilgisi olan var mı
Biz4kisiyizkardes saricicekim ne gibi bir rahatsızlık? Kızım doğduğunda kalbinde 3 tane delik vardı kilo aldıkca kapanacak dediler öyle de oldu çok şükür şimdi 5 yaşında hamileyken belliydi benim de
saricicekim Biz4kisiyizkardes yok delik olarak değilde solunum damarı normalden geniş gözüküyor ve iki damar bir odacığa bağlanmış ama normalde ayrı odalara bağlanması gerekirmiş
fgb1035 saricicekim teşhis nedir ? Tam tanı adı nedir ? Bazen ameliyat oluyormuş doktorunuz bilgi verecektir. İnşallah sağlıkla sıhhatle Allah sizlere büyütmeyi nasip etsin
Miran2020 Bizim doğumdan hemen sonra fark edildi ve iki kez anjiyo oldu şu an dört yaşında gelişimi gayet normal çocuklar gibi bir sıkıntımız yok Bizim başka sebeplerden ötürü gelişimimiz geriden geliyordu onu da eğitimle hallettik