littledoga1 Bebeğimi bugün kendi evimizdeki kedimiz tırmaladı, enfeksiyon ve acile bölümüne gittim kuduz aşısı yapılması gerektiği söylendi. Fakat daha kendisi ay olarak küçük olduğu için biraz tereddüt ettim, başına gelen var mı? Sizler aşı yaptırdınız mı
Dufren20 littledoga1 merhaba asiiyi yaptirdiniz mi bizimde basimiza geldi ikinci dozu bugun yaptirdim icim rahat etmedi ama mecbur yaptirdim