Sksjsjjsks benim iki sene önce falan bir kac ay kadar her gün ozellikle dinlenme zamanlarinda yatinca boynumun sol tarafında bir segirme olurdu basladi mi uzunca sürerdi kaç doktora gittim birsey çıkmadı boynumda fitik çıktı sadece o da yapmaz sanmiyorum dedi doktorlar. Ben de cok endiselendim o zaman kaç hastaliktan suphelendim kendi kendime stres yaptim ama çok şükür sonra kendiliginden geçti vücudumun baska yerlerinde de oluyordu ara ara. Bence stresten daha da etkileniyor, artiyor. Siz de panik yapmayın geçer inşallah benim de gerçekten bir hastalik varmış gibi uzunca bir zaman sürdü her gün olurdu. Bir de magnezyum eksiligi yapabiliyormus ben de o zamanlar öğrenmiştim ona bi baktirin isterseniz geçmiş olsun.