pinkbutterfly06 Evet kızlar bebeğim 4 aylık ama devamlı salyası akıyor eli sürekli ağzında az önce de ateşi çıktı damağına baktım ama diş gibi gözükmüyor calpol verdim azıcık başka ne yapabilirim aşırı huysuz suan
tazeanne98 pinkbutterfly06 bu dönemlerde başlıyor aslında ama kızım 6 ay 21 günlük hâlâ çıkaramadık biz🥲
Mirann17 pinkbutterfly06 benimde o dönemde başladı bugün 5 aylık olduk ve iğne ucu kadar çıkmış parmağımla dokununca hissediyorum
kusay1811 pinkbutterfly06 bu ayda da çıkarabilir daha ileride de benim de oğlum 3 4 aylıkken salyası akmaya başladı eli hep ağzındaydı ama 9. Ayında dişini çıkardı
Hopeful Evet çıkarabilir oğlum şu an 4 ay 27 günlük 20 gün önce ilk alt dişi çıktı şimdi yanındaki patladı
keskindogan Evet. Bizim 3 buçuk aylıkken salya vs ben de diş zamanı değil dedim anlamadım. 4. ayın başlarında dişi çıktı alt iki diş var şuan 5. aya giriyoruz. Diş perdesi kabarmış ve diş izi görünüyorsa odur
milamihra pinkbutterfly06 4.ayin sonunda 2 dişi vardi kızımın baya erken çıkarmıştı eli ağzında olması da oral dönemde normal
evocum pinkbutterfly06 O dönemler başladı 6. ayda dişimiz çıktı. Doktor önerisi ile tetagil kullandık