gamzecimen 2 aylık bebeğim anne yanı yatağında uyumuyor aynı yatakta uyuyor ve yüz üstü uyuyor sırt üstü ve yan asla uyumuyor . Kendi odasındaki yatağı deneyeceğim ayrı Oda için çok mu erken 😓
ilaxidexi gamzecimen kusan ya da fazlasını çıkaran bir bebekse yüz üstü uyumasını doktorlar tavsiye etmiyor. çünkü direkt soluk borusuna kaçabiliyormuş. ve evet minumum 6aydan önce ayırmamak lazım bence