Kızlar selam sezeryan doğum yaptım ve sağım yaparak emziriyorum 3 aylık oldu bebişim ve kanamam zaten benim az az da olsa 2 ay surmustu 1 ay kesildi dedim bitti heralde derken 10 günü biraz geçti yine kahverengi kırmızı kanama başladı adet saniyorum ve geçemedi hala devam ediyo azaliyo artiyo sizinde basiniza böyle bişi geldi mi doktora öncesinde gittiğimde smear aldı ultrasonla baktı sorun yok demişti ama :(