Merhaba arkadaşlar. İnstagramda Prof.dr.Ferhat Çekmez i takip ediyorum. Bilirsiniz ki doğal sızma zeytinyağının binbir çeşit faydası var. Bi videosunda da asitsiz zeytinyağını bir çay kaşığı bebeğinize verebilirsiniz diyor. Hem faydası açısından, hem kabızlığa iyi gelmesi, rahatlatması vs.gibi sebeplerden dolayı ilgimi çekti doğrusu. Doktor videosunda da önerince bi de size sormak istedim.Asitsiz doğan sızma zeytinyağı kullanan var mı yenidoğan bebeğinizde? Sizlerden de fikir almak istedim.