Oglum 2 yaşında emzik bırakmasını istiyorum bu asla mümkün olmuyor dün gece denedim ve asla durmadı aglamaktan catlicaktı resmen gündüzleri vermiyorum asla ama uykuya geçişinde asla onsuz yatmıyor sizce ne yapabilirim bırakması için ve konuşmamız biraz geriden geliyor birker 3 lü kelime kurdu sonrasında 2 li kelime kurdu birdaha asla söylemedi konuşuyo anlatıyor birseyler ama ben asla anlamıyorum işine geldigi gibi davranıyor biraz yani o yüzden emzikte konuşmasını engeledigini düşünüyorum bu yüzden önerileriniz varsa alabilirim Arkadaşlar