VSBK_9919 benimde bebeğim sizinki kadar. 4 ay aşısından sonra kabızlık oldu. Bilmiyorum onunla bağlantısı var mı. Hiç kabızlık yaşamazdık. Zeytinyağı ile uyarı yaptım kakasını yaptı, sonra iki gün yine yapamadı. En fazla iki gün dayanabiliyor kabızlığaçok rahatsız oluyor katılıyor ağlamaktan. Doktorda aynı fitili verdi. Boyuna inceltip fitil yaptım yarısı kadar verdim yani. Fitili koyup iki dk bir pamukla poposunu tutun dışarı atmasın diye dedi doktor ama ben fitili koyar koymaz kakasını yaptı ve çocuğum rahatladı. İki gün sonra kendi yaptı kaka bakalım şu an sorunumuz yok gibi.