Kızım 19 aylık haftanın iki günü 8.00 16.00 arası çalışıyorum babaannesi farklı 45 dk uzak bir şehirde yaşıyor onu haftalık iki günlüğüne alıp bırakmak mı yoksa iki gün kreşe mi vermek mantıklı sizce kızım çok aktif bir bebek ve evde çok sıkılıyor babaanne ile de çok sıkıldı geçen hafta bir de ister istemez iki gün de olsa düzenimiz bozuluyor ne yapacağıma karar veremiyorum kreş için çok mu küçük