ikizleretakke benim kızımda yemiyordu, geçen aylar çinko kullandık hiçbir faydası olmadı. Yediğini ekran olursa yiyor, bildiğiniz hipnoz olunca açıyor ağzını onu da yeni yeni başardık. Bu aya kadar ekranla da yediremiyordu 18 aylık, diş çıkarma arasına girdi biraz yer oldu bugünler yine yedirirken sabrımı baya zorluyor yememek için.