03052024 Merhabalar kızlar. Malum ek gıdaya başlama ayındayız ama benim oğluşun kabızlık problemi başladı. Bende probiyotik kullanacağım bu sorunumuzu çözmek için bana önerebileceğiniz enn güzel probiyotik hangisi olur???
Hosgeldinbebekk 03052024 gün içerisinde kayısılı yoğurt veriyordum o da aklınızda olsun. Bir de enterogemina Kids kullanıyorum ben .
metooo 03052024 kendiniz için kefir, yoğurt, şalgam, turşu. Bebeğiniz için de her ek gıda dan 5-10 dk sonra emzirmek, kefir, yoğurt 🤷🏻♀️
03052024 [silindi] maflor’u çok duyuyorum. İlk doğduğunda doktor maflor’un gaz damlasını önerdi fakat içerisinde sarı sarı parçacık şeklinde şeyler çıktı bende vermedim artık. Biogaia damla kullandım
03052024 aslii34 bizede 3.ayında kabızlığından dolayı doktor önermişti kullandık. Fakat şuan araştırmalarım sonucu ya maflor yada biogaia almayı düşünüyorum tabi önerilerinize de ihtiyacım var teşekkür ederim ☺️
03052024 metooo şuan kefir vermedim daha hiç ama yoğurt veriyorum kendimde olabildiğince tüketmeye çalışıyorum
Hosgeldinbebekk 03052024 kayısı kurusu, dut kurusu, hurma, badem vs Ne varsa haşlıyorsun yıkayıp sonra yoğurtla çektirip içine bir de ceviz rendeleyip yediriyordum minikken aklınızda olsun 🤍 tabi ayı uygunsa doktorunuza sorup yapın
03052024 Birde arkadaşlar kakası çok çok afedersiniz baya katı olmaya başladı yetişkin kakası gibi (bunu derken de özür diliyorum 🙈)