Ben sezaryen doğum yaptım ben doğumhaneden çıkana kadar bebeğim çok ağladı diye vermiş annem. Emmiş emziği. Hastanede 1. Gün de emdi. Bir daha asla almadı. Evde çeşit çeşit emzik oldu. Aventi var, frigg var, kauçuk var, wee damaklı var. Aska hiçbirini tutturamadım. Midesi bulanıyor. Ağzına da vermiyorum tam dudaklarına değdiriyorum kendi alıyor 2 soruyor öğürmeye başlıyor. Çok isterdim emsin 😢