Kızlar yiğenim çocuk gelişimi lisanstan mezun oldu şimdi iş aramaya başladı ama okullara tek tek gezip cv mi vermeli (sanki artık eskidi o yöntem gibi) bazı yerler güvenlikten içeriye almıyor yada ilan mı beklemeli kariyer. Net gibi sitelerden nereden başlamalı bilemiyor yardımcı olur musunuz