ogretmenanne2024 Kızlar doğum sonrası en iyi korunma yöntemi hangisi. Aktif emzirme sürecindeyim 3 aylık iğne ve sprial istemiyorum. Cerazette ve zlynd varmış onlarda kanama yapıyormuş. Emzirirken bunları kullanan var mı
aysebb ogretmenanne2024 Zlynda bende kanama vs yapmadı yani illa yapıyor diye bir durum yok. Arkadaşımda da yapmadı
kevserhmz ogretmenanne2024 şu spriali taktırmaya asla cesaretim yok korkuyorum biraz 😂 ama zorundayım bu hamilelğimden sonra
byzyldz ogretmenanne2024 östrojeni düşük olması gerek ben youtubetan araştırdım bu ilacınki düşük ilacı aldıktan bir saat sonra emzirebiliyosunuz bikaç eczacıya daha sordum kullanabilirsin dediler
kevserhmz ogretmenanne2024 hap 3 ay içtim 4. Ayda hamile kaldım hep zamanında da içerm bu arada gece olduysa sabahı içerdim yani