Mazikeen [silindi] ben hep vicco alıyorum inanılmaz rahat ediyor kızım ilk adım ayakkabısından beri yeni aldığım botla da çok rahat yürüdü bide ışıklı ışığı çok hoşuna gitti :))
Ucansupurge [silindi] İlk aldığımızda yuruyemedi haha ağır geldi ama sonradan alıştı şuan 3 yaşında geçen yıl almıştım işte
[silindi] defnevedoruk hafiflik ve rahatlık olarak sizce hangisi peki? Bizde tam sizin kızınızın ayında kullanacağız çünkü. 17-18 aylıkken giyecek. Şuan 14 aylık 12. Ayda yürüdü. Şuan bıraktığımda çok rahat yürüyor. 18. Aya daha da dengesini korur diye düşünüyorum ama denge problemi yaşayıp ağır gelecek bir ayakkabı da tercih edip kullanmak istemeyeceğimiz bi şey de olsun istemem
[silindi] defnevedoruk bir de kızınız 17-18 aylıkken yani şuan kaç numara giyiyor acaba? Benim oğlum şuan yazlık ayakkabı terlik gibi şeylerde 20-21 numara giyiyor kaç numara alsam bilemedim ayak numarası o zamana ne kadar değişir acaba? Ya da bot ve yazlık ayakkabılar arasında bi numara farkı oluyor mu çok acaba? Belki siz daha iyi fikir verirsiniz? Sizin bebiş bi mevsim önde gidiyor
defnevedoruk [silindi] söyle canım ikiside hafif ama aralarında kıyaslama yap dersen vicco bence daha hafif, igor bir tık daha ağır olduğu icin hatta ayağına denetip aldım. [silindi] kızım şuan 21-21,5 giyiyor 23 aldım ikisinide kışın rahat olması açısından
ruhsagligi [silindi] bende ıgor decathlon arasında gidip geldim sonra cat aldım🤣🤣 ıgor içi kürklü olandan alacaktm ama oğlum beğenmedi
mercanb [silindi] superfit çok güzel hem topuk destekli yürümesini engellemiyor ugg ile takılabilir İgor da sıcak tutmuyor yünlü olanlar var ama yünü çok az onlar zaten yağmur botu superfit su geçirmeyen tek bot ve içi çok sıcak tutuyor 4 yaşında kızım her sene giydirdim çok memnunum numara bulursam şimdi de alıcam
mercanb [silindi] kalıpları küçük terketmiyor da sıcak tutuyor su da geçirmiyor nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama biz Ankara da yaşıyoruz karın içinde 2 saat oynadı ayakları sıcacıktı hep