Merhaba, benim de kızıma anne karnındayken sol böbrek genişlemesi tanısı konulmuştu. Doğar doğmaz ölçtürdük sınırdaydı. Biz sürekli, her 15-20 günde bir ölçtürdük her gittiğimizde artıyordu 5lerden 28 lere çıktı 2.5 aylık iken maalesef hızla arttiği için ameliyat etmek durumunda kaldık. Çok şükür şu an iyi 9.5 aylık oldu. O zamanlar ben de çok korkmuştum neler olur daha küçücük nasıl ameliyat olacak diy. Doktorumuz bizi rahatlatmıştı sizin için küçük olabilir ama ben 450 gram bebekleri bile ameliyat ettim dedi. Umarım sizin ameliyata gerek kalmaz küçülür zamanla🙏 çok geçmiş olsun