Yarın 3. aya girecek bir kızım var. Allah’a şükürler olsun 🫶🏼
Ama bu aralar biraz bunalmış durumdayım. E önceki hayatım bitti tabi. Dışarı çıkamıyorum fazla, çıktığımda da pek bişey anlayamıyorum kızım sık sık mızmızlanıyor, çok gazlı da bi bebek ayrıca. Bebek arabasını sürmek bu yollarda tam bir işkence, o kadar çok yoruyor ki insanı ..
Evde de hep çocuk-yemek-uyku 3’lüsünden dolayı insan yoruluyor bunalıyor.. tek başıma bakıyorum bebeğime bu arada.
Biliyorum bunlar çocuk 3-4 yaşına gelene kadar hep sıkıntı.
Sizce bu sorunlar biraz daha hangi aylarda hafifler ?
