Omeraslan Pysl_semq Ben kademeli bitirdim. İlk bir iki ay oğluma anlattım. Büyüdün artık yemek yiyeceksin memeyi vermeyeceğim vs. Daha sonra ilk on gün gündüz emzirmeyi bıraktım. Daha sonra da gece emzirmeyi bıraktım. Mastit vs. Olmadım. oğlumda huysuzlanmadi kolay bir süreç oldu .
AdarinAnnesi Bende Sonlandirmak istiyorum oglum 17 aylik ama artik uykusuzluktan tukendim , butun gece emiyor ve yemek reddi yasiyoruz .
Pysl_semq Omeraslan gün içerisinde çok fazla istiyor üzerimdeki kıyafetleri çekiyor geceleri uyandığı zamansu vs kabul etmiyor çok ağlıyor uykuya geçmiyor emmeden ve malesef emerek uyuyan bir bebebk nasıl yapacak bilmiyorum gozumdu obkadar çok büyüyor ki 😐
Cinar_123 Bizde 15 aylığız azaltarak sonlandirmaya başladım önce gündüz sonra gece biraktirirm inşallah
AdarinAnnesi Cinar_123 Benim cevrem oglumun cok kucuk oldugunu soyleyerek beni darliyorlar vicdan azabi duyuyorum. 17 aylik ama artik baya zorluyor birini emerken diger meme ile oynuyo ve asla örtmeme musade etmiyor
Pysl_semq AdarinAnnesi evet bizde de aynı durum kesinlikle gündüz öyle çok emmiyorda sadece ağız alışkanlığı gibi bişey sanki 2.3 sn ancak