Kızlar bu yıl yks sonrasi ilk kez kayit yaptırdım. Sorum şu ki. İlk kayit yaptırdığımda 2400 tl ödedim şimdi kayit yenileme varmış galiba onada yine yatirmam lazm mi yoksa ilk kez kayit yaptırdığım için yatirmayacak mıyım?
Birde sadece ünite sonu değerlendirmeye çalışmak yeterli oluyor mu yoksa canlı ders kitap VS herseye bakmayı mi önerirsiniz kaç uniteden sorumluyuz