Kızlar iyi günler merak ettiğim bir konu var, kızım 3 yaş 1 aylık 3 ay sonra doğum yapıcam, hemde kış bebeği olacak zor olacak biraz, siz nasıl yapıyorsunuz 2 çocukla onu merak ediyorum, yani yemekleri veyahut işleri akşamdan yaparım, gündüz de çocuklarla vakit geçiririm diyorum ama, bilmiyorum zor mu acaba? 😅