Kızlar telefona format attım bu defa mağlum cıkış yapıldı eski numaram üstne hesap mailime hep gelirdi yenilemek istediğimde bu defa o kadar sacmalık yapıyor ki selfie göndere tıklıyorum hesabn bana ait olduğuna dair yine olmuyor bağlantıya tıklanmyor nasıl yapcam anlayan varmı