Merhaba 11 günlük bir bebeğim var. Son 2 gündür sürekli emme isteği var. Doğal olarak gaz sorunu yaşıyoruzz. Karnı tıka basa dolu, hala emmek istiyor, meme vermesem deli gibi ellerini emiyor. Doktorlar genelde ilk 1 ay emzik vermemek gerektiğinin söylüyor meme reddi yasamamak icin
. Boyle durumu yaşayan anneler nasil başa ciktiniz :(