Arkadaşlar 13 aylık bebeğim çok fazla yaramaz. Dışarsı için ağlıyor. Her dediğinin olmasını istiyor onun için ağlıyor. Onunla ne gibi aktiviteler yapabilirim. Oyuncak almayı düşünüyorum. Ne tavsiye edersiniz. Sırf yaramazlık yapmak istemesinden ve merakından dolayı son zamanlarsa doğru düzgününle şeyler de yemiyor :(