kızım erken konuşmaya başladı şuan ciddi ciddi muhabbet ediyoruz😁 şükür uykusunda bir sorun yok ama 3 gecedir falan çok uyanıyor, mevsimsel geçişe bağlıyorum.. 20 aylıkken gece emmesini, 8 gün öncede tamamen emmesini kestim. 8 gündür maalesef çok hırçın, çok inat, herşeye ağlar vaziyette. hala 0 ekran ilerliyoruz, bol kitap, bol oyun, elimizden geldiğince gezme, park devam.. kilosu 10 , boyu 82 cm 😁