Merhaba bir hafta önce doktorumun tavsiye ettiği kan ilacına başladık sabah uyanınca veriyorum yarım saat kırk dakka sonra falan emziriryorum ama ilaca başladığımdan beri kabızlık yaşıyoruz kaka yapmıyor acaba kullanıp aynı sorunu yaşayan var mı aranızda