mervenrresmeer Deneyimli anneler hangi mamayı tercih ediyorsunuz daha az kabızlık, gaz yapan? Aptamil prosyneo deneyen var mı?
asell13 mervenrresmeer aptamil proseyno kullandım bir ay günde 5-6 defa kaka yaptırıyor gaz problemi falan olmadı ama değiştirdim mamasını mama sayısı çok fazla bebeğim zaten kilo olarakda bi tık geride o yüzden golden goata geçtim
gulay156 B mervenrresmeer ben başından beri kullanıyorum bebeğime gaz yapmadı çok rahatım hala kullanıyorum 3.5 aylığız
sezer2022 mervenrresmeer aptamil hipp ve sma kabızlık yapmıştı canım,, sonra bebelaca geçtim şükür 15 aya kadar da kullandım
edasnmz Oğlum 10 aylık olmak üzere 3 aydan beri kullanıyoruz proseyneo yu biz çok memnunuz gaz ve kabızlık problemi hiç yapmadı
mervenrresmeer Kuzeynepp golden goat tadı kötümü acaba benim oğlum benide emiyor ben yetersz geldiği için mama arayışındayım Hipp öneren çok fazla ondan deneyimli annelere sormak istedim
aysvh Aptamil proseyneo kakasını yeşil yaptı bebeğimin başka bir sorun yaşamadım Hipp combioticten devam ediyorum şimdilik