Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 28 günlük. Yaklaşık 4 gündür kakasını kendisi yapamıyor . Bezine baktığımda bir iz var ama gerisini getiremiyor. Bacaklarına yaptığım masaj ile yapıyor. Yani yardımla yapıyor . Normal midir bir nedeni var mıdır. Sürekli bir inleme durumu var . Bu durumu yaşayan var mı ?