Kızım 21 aylık.. kendine özgü bir dili var ve sürekli konuşur 😅 ama farkettim ki emzik gerçekten çoğu konuda engel oluyor 🙁 şuan galiba bir diş problemi var ağzını açmadığı için damakları şiş mı bilmiyorum ama yemek yemeden sadece emzik istiyor. Emziği bıraktırmak için bu dönemin geçmesini beklemeli miyim ? Ben bu hafta adım atmak istiyorum. Nasıl bıraktırabilirim ? Daha önce mamayı bir anda kestim ve çok keyifsiz 1 hafta geçirdi. Parka gidince oynamak istemedi bizimle konuşmadı tamamen depresyonda gibiydi. Yeniden vermeye başlayınca eski kızıma kavuştum. Emzikte de aynı problemi yaşar mıyız bilmiyorum 🙁