Merhabaaaaa kızlar,
Ay bugün içim daha rahat mis gibiyim. Kontrolümüze gittik, doktorumuz her şeyine detaylı baktı, kanına, vitaminine her şeyineeeee mis gibi sağlıklıyız, annesi çok güzel bakmışsın çok iyi dedi 🧿🧿🧿🫶, gelişimi için bi alan yarattı, baktı, oyunlar oynadılar, konuşuyor mu diye sordu, renkleri saydılar birlikte, komutlarını yaptı, seslendi, konuştu… işaret parmağı ile ilgili sormuştum ve doktora her şeyi kendi göstererek sordu 🤦🏼♀️😂 bana asla yapmıyor… sana nazı geçtiği için dedi, dikkat et önüne geçmen gerek dedi… 2 yaş sendromuna girmişiz sadece bu süreçte ağlayarak bir şey yaptırmamaya çalıştır dedi… bir de oyun grubuna gitmesin dedi. Huzurluyum, mutluyum sizinle paylaşmak istedimmm….☺️☺️😊💫😍🫶