Kızlar bebeğim 3 haftalık oldu sütüm var ama meme ucum yok o yüzden hiç emziremedim sılıkon uçla da doymadığı için rahat çekemediği için mamaya başlamştm ( sütümü sağip verıyorum ) 3 haftalık 4 kaşık mama 120 cc su koyuyorum aptamılın arkasında yazdiği gibi ama maalesef içmiyor 20 cc zor içiyor neden böyle yapıyorkı hasta felanda değil cok üzülüyorum