Kızlar doğum raporum bitiyor sağlık bakanlığında sürekli işçi olarak çalışıyorum sorumlu müdürüm bir ay daha heyet raporu alabilirsin dedi doğumu yaptığım özel deki doktor 45 günlük rapor için 10 bin istiyor raporu bitip bu şekilde heyetle uzatan var mı