Merhaba burada ümit hanıma randevu almıştım ama kendisi ayağını kırmış o yüzden Ekim’in 15’ine kadar yokmuş mehmet beye randevu verelim dediler ama hakkında hiç yorum bilmiyorum o yüzden randevu almadım Mehmet beye yaptıran var mı memnun kaldınız mı ?