minikveannesii Birde limon meselesi var sürülmelimi bebeğimin dünden beri ateşi var yazıcaklarnz çok önemli yarn doktora randevu aldm.2 hafta önce ateşi çıkmıştı şimdi yine çıktı neden olabilir
Deletedmom_117 minikveannesii Limon suyuyla ıslatıp çok uzun olmayan bı çorap giydrebilirsin ateşe çok faydası oluyor kurudukca limon suyuyla islat nemlendir yani . Takke başka rahatsziligi yoksa eğer 38 üstü girmezsen Diştendir Ama başka rahatsizligi varsa doktora gotyrmelisin
Deletedmom_117 minikveannesii 38.9 a kadar gördüm ben hastaneye gittim Ve dişi patlamayijcs vücuduna enfeksiyon vurmuş ⛈️⛈️dedi antibotio verdi bı kaç güne düzeldi diside patladı
Dilaylaa Limon hiç kullanmadım , ateşi kaç o önemli ? Benim doktorum ateş varken soğuk bölgeleri ısıtmalı sıcakları soğutmalıyız dediği için ayakları soğuksa ateşi yüksekken genelde öyle oluyor çorap giydiriyorum ama üzerinde sadece çamaşırları oluyor .
Dilaylaa minikveannesii çok yüksek değil , 38,5 geçemediği sürece ilaç bile vermiyorum ben . Diş çıkarıyor olabilir ama yinede bir doktora gidin tabi